Geslaagd FSC vriendenkorfbaltoernooi 2024!

Afgelopen weekend vond ons jaarlijkse vriendenkorfbaltoernooi plaats en het was een groot succes. Met mooi weer en een sportieve sfeer hebben we genoten van een dag vol leuke en spannende wedstrijden.

Het toernooi bracht vrienden, familie en korfballiefhebbers samen. De wedstrijden waren spannend en iedereen heeft zijn best gedaan om er een sportieve dag van te maken. Van beginners tot ervaren spelers, iedereen deed enthousiast mee.

Naast het korfballen was er ook tijd om gezellig bij te praten en te genieten van het mooie weer. Na afloop van het toernooi konden alle deelnemers onbeperkt snacks halen bij de frietkar, wat zorgde voor een smakelijke afsluiting van de dag.

Maar de gezelligheid stopte daar niet! ’s Avonds was er een feestavond waar de microfoon uit de kast werd gehaald voor een spontane karaoke-sessie..

We willen graag iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan het succes van dit toernooi – de deelnemers, vrijwilligers en supporters. We kijken nu al uit naar volgend jaar voor een nieuw vriendenkorfbaltoernooi!