Wie zijn wij?

Wij zijn FSC, Fortuna Steensel Combinatie, de korfbalvereniging van Knegsel en Steensel.
Sinds begin 2015 werkten Fortuna ’68 en Steensel samen. Vanaf die tijd werd er ook weer korfbal aangeboden aan de jeugd van Knegsel, Steensel en omliggende dorpen.
In april 2015 is dan ook de Kangoeroe Klup Fontuna ’68/KV Steensel ontstaan uit deze samenwerking.
Uiteindelijk is er besloten dat ook de overige jeugd en de senioren vanaf het najaar van 2017 samen gingen trainen.
Bij een nieuwe club hoort natuurlijk een nieuwe naam en sinds het najaar van 2017 gaan Fortuna ’68 en KV Steensel samen als FSC verder.

Wij zijn een leuke, gezellige vereniging, waarbij voor diverse doelgroepen korfbal wordt aangeboden.
Zo bieden wij de Kangoeroe Klup aan, voor leden van 3 t/m 6 jaar.
Daarnaast wordt er Walking Korfball aangeboden, voor onze 55+ leden.

Ook worden er genoeg leuke activiteiten georganiseerd, voor jong en oud, actief en minder actief.

Wil je meer weten? Kijk dan snel verder bij ons aanbod.